Wat is je rol?
Samen met twee collega’s vorm je het team waar onze klanten terecht kunnen met vragen die betrekking hebben op Stratech Perspectief. Stratech Perspectief is met trots ontwikkeld door onze eigen R&D afdeling, de software wordt gebruikt voor de ondersteuning van processen in de schuldhulpverlening, bewindvoering, budgetbeheer en kredietverstrekking. Onder onze klanten bevinden zich verschillende grote gemeentes en bewindvoerders.
Je duikt in complexe vraagstukken en weet gericht vragen te stellen om de situatie van de klant snel en adequaat te kunnen analyseren. Na de analyse komt het oplossen zodat jij en onze klanten aan het einde van de dag met een tevreden gevoel het werk kunnen afsluiten. Uiteindelijk ben je verantwoordelijk voor de tevredenheid van onze klanten en de kwaliteit van onze serviceverlening.
Wie zoeken wij?
Voor deze functie beschik je minimaal over een afgeronde MBO-opleiding Niveau 4. Dit kan een ICT opleiding zijn. Heb jij een andere opleiding gevolgd, maar heb je wel affiniteit met ICT en/of werkervaring in de sociaal financiële sector? Dan ben jij ook een kandidaat waar wij naar zoeken!
Daarnaast herken je jezelf in de volgende eigenschappen:
- Een teamspeler, bereid om snel te schakelen met klant én collega
- Stressbestendig, analytisch, nauwkeurig, servicegericht en gevoel voor verantwoordelijkheid
- Goed met cijfers
- Sterke communicatieve vaardigheden
- Interesse in en kennis van ICT
- Leergierig
- kennis van SQL queries is een pré
Wie zijn wij?
Stratech is een professionele en betrokken organisatie met duidelijke Twentse roots die dichtbij haar klanten, partners en medewerkers staat. Wij streven naar trotse medewerkers met een hoog kennisniveau. Wij hebben veel kennis en ervaring in de nichemarkten waar wij actief zijn. Onze klanten zitten door heel Nederland en onze drijfveer is klanten helpen succesvoller te worden. Dit doen wij door het ontwikkelen van de beste producten en diensten voor onze niche markten. Door onze ervaring in de markten en de kennis van de (technische) processen, begrijpen wij welke behoeften er in de markt leven. Hierdoor passen onze producten en diensten optimaal bij de behoeften van onze markten en klanten. Wij weten complexe problemen terug te brengen naar gebruikersvriendelijke en praktische oplossingen. Dat dit werkt blijkt uit hoge scores op onze klanttevredenheidsonderzoeken.
We werken intensief samen met onze klanten en toonaangevende partners, waarmee we continu kennis van de markt delen. We communiceren rechtstreeks met gebruikers om feedback te verzamelen om onze producten en diensten voortdurend te verbeteren. Zo denken wij mee, voegen kennis toe en ontzorgen onze klanten.
Onze organisatie bestaat uit ruim vijfenzeventig medewerkers verdeeld over drie productgroepen (Recreatie, Logistiek & Industrie en Sociaal Financieel) met ondersteunende afdelingen. Stratech is in 30 jaar tijd uitgegroeid tot een succesvol en innovatief softwarebedrijf. In deze groei zijn wij echter onze informele en familiaire cultuur nooit verloren. Naast hard werken, professionaliteit en persoonlijke ontwikkeling staan collegialiteit en plezier in ons werk nog steeds voorop.
Hoe kun je solliciteren?
Spreekt de functie van Medewerker Servicedesk jou aan? Maak dan je interesse kenbaar door direct te solliciteren en het formulier in te vullen! Heb je nog vragen over de vacature neem dan contact op met Hilco Kwast via 06 22922001.