hrm

Het hebben van personeel brengt nogal wat risico’s met zich mee. Denk dan aan het per ongeluk vergeten aan te zeggen van tijdelijke contracten, het hebben van een langdurig zieke medewerker of het aannemen van een medewerker die toch niet goed past in het team. Deze risico’s kosten een ondernemer ontzettend veel geld en leveren veel kopzorgen en irritaties op. Door de complexiteit van de huidige wetgeving, zoals de Wet Werk en Zekerheid en de privacy wetgeving bij verzuim, is het haast onmogelijk om HRM gerelateerde zaken nog zelf te blijven doen. Wij ontzorgen ondernemers in het MKB door de HRM zaken uit handen te nemen en hierover te adviseren. Wij zijn de HRM business partner en de HRM medewerker in één. Onze ervaring is branchebreed. Denk bij onze werkzaamheden bijvoorbeeld aan:  arbeidsreglement opstellen, arbeidsovereenkomsten opstellen conform de laatste wet- en regelgeving, bewaken allerlei termijnen, werving en selectie, talentontwikkeling, moeilijke gesprekken begeleiden, verzuimmanagement, disfunctioneren of ontslag, functionerings- en beoordelingsgesprekken.

Je wilt als ondernemer natuurlijk zoveel mogelijk risico’s beperken en je wilt meer tijd overhouden voor je eigen werk. Maar vooral geen gedoe in je bedrijf (zoals conflicten, niet functionerende medewerkers of langdurig verzuim) staat met stipt op 1. Om deze risico’s zoveel mogelijk te beperken schakel je TKS Groep in. Wij kunnen ons uitstekend verplaatsen in ondernemers want wij zijn het zelf. Door onze kennis en kunde kunnen we ondernemers meer zekerheid geven, hen tijd en dus geld besparen en kunnen we direct bijdragen aan het succes van de onderneming. Wij werken als HRM interim, als externe HRM adviseur en op projectbasis.